Turgruppe for ungdom

Bergen Cykleklubb ønsker å rekruttere ungdom 14-18 år til en turgruppe på sykkel med fokus på det sosiale. (ikke konkurranse sykling) Et lavterskel tilbud for eldre ungdom som ikke har bakgrunn fra organisert trening på sykkel og et supplement til klubbens eksisterende tilbud. Kan dette være noe for deg eller noen du kjenner?

Hvilken aldersgruppe?
– Gutter og jenter fra 14-18 år

Hva trenger du av utstyr?
– Sykkel (landevei eller hybrid) og hjelm

Når og hvor trener gruppen?
– Mandager fra kl. 18.15
– Oppmøte kl. 18.00 ved sykkelbutikken TREK Bergen (Fjøsangerveien 207)

Er det bare å møte opp?
– Ønsker du å være med, ber vi deg først ta kontakt med prosjektleder Stig Harald Madsen på stimads@live.no eller 921 30 081 slik at vi har en idé om antallet. Dette har også med registrering i forhold til evt. smittesporing.

Må jeg være medlem av Bergen Cykeklubb?
– Du kan være med på en prøve tur, men skulle dette gi mersmak så er det en forventning om at du melder deg inn i Bergen Cykleklubb. Info om medlemskap og innmelding finner du her: BLI MEDLEM